O nás

Dec-2024-Wilsondo-dream-team

Náš příběh začal jednou dětskou komodou a vášní Bejky hledat, kupovat, měnit, prodávat (a tak stále dokola) nové kousky do domácnosti.

Psal se rok 2009, Bejka byla na mateřské s Jakubkem a rozhodla se prodat dětskou komodu na Modrém koníku. Nebo to byl Bazoš? Na tom nesejde. Pro náš příběh je podstatná spíš rychlost, s jakou se komoda prodala. A tehdy Bejku napadlo, že když za dva dny zvládla prodat komodu, mohla by zkusit prodávat i jiné věci. Její profil se tedy začal plnit přebalovacími pulty, dětskými matracemi, postýlkami či houpacími koníky a domácí garáž zase věcmi, které s manželem Bystríkem odesílali zákazníkům. Pro zboží Bejka často jezdila se synkem, který z autosedačky zastával pozici asistenta prodeje a ochotně se nechával obklopit balíky.

Menší produkty rostly ve větší zásilky, které už nešlo poslat poštou. Přišel tedy na řadu rozvoz, s nímž pomáhala celá rodina – manžel, dva bratři a hlavně synovec Marek alias další významná postava našeho příběhu. V roce 2012 totiž správně identifikoval vzrůstající trend e-shopů a společně s Bejkou založili stránku Detskapostel.com zaměřenou na dětský nábytek a příbuzný sortiment. Časem přišli i první zaměstnanci – řidiči na rozvoz a poté i zákaznická podpora a marketing.

V roce 2017 se firma přestěhovala z rodinných garáží do prvních ofiko pronajatých skladů a kanceláří. Postupně rozšiřovala nabídku i do dalších pokojů (ložnice, obývák, předsíň) a přidávala bytové doplňky. Byl to přirozený krok k tomu, abychom zákazníkům mohli poskytnout nejen dětský, ale i dospělácký nábytek. V roce 2019 jsme expandovali do Maďarska a v roce 2020 prošli rebrandingem na novou hlavní značku Wilsondo.

V roce 2024 má Wilsondo přes 250 000 spokojených zákazníků, skýtá téměř 80 zaměstnanců, působí ve 4 zemích (SK, HU, CZ, RO) a má za sebou účast ve finále soutěže ShopRoku pořádané společností Heureka (2023, kategorie Nábytek: Cena kvality). Jak jsme se od jedné dětské komody dostali až sem? Díky tvrdé práci a hodnotám, kterými se ve firmě řídíme:

  • Přístup k zákazníkovi – v recenzích jsme chváleni za komunikaci a přístup. Kolegyně na infolince, kolegové na reklamačním i řidiči odvádějí skvělou práci. Odpovědi na recenze na Heurece, přístup k reklamaci a další věci mohou znít jako banalita, ale i to buduje naše dobré jméno.
  • Výběr a vývoj produktů – dáváme si záležet na výběru a vývoji produktů, nekopírujeme produktové feedy dodavatelů či velkoobchodů, ale provádíme analýzu, zda je produkt atraktivní, cenově dostupný a samozřejmě kvalitní. Zároveň řešíme reklamovatelnost a zpětnou vazbu zákazníků a rušíme produkty či celé dodavatele i za cenu obratu/zisku.
  • Přístup k zaměstnancům – jsme kolegové, všichni na jedné lodi, takže si tykáme. Děje se to, v co jsme věřili od samého začátku – když se ke svým lidem chováme slušně a férově, váží si toho a přenášejí to na zákazníky.
  • Vlastní logistika – velké, objemné a těžké produkty si vozíme sami. Máme vlastní řidiče a flotilu dodávek.

Slovensko

Maďarsko

Česko

Rumunsko

Neváhejte nás kontaktovat, určitě Vám pomůžeme

Provozovatel

Wilsondo s. r. o.
Zemianska Dedina 75
027 43 Nižná
IČO: 47429151
DIČ: 2023887008
IČ DPH: SK2023887008


Datum vzniku:
Zapsána: 3. října 2013, Zapsána na Okr. soudu Žilina, odd. Sro, vl.č.60353/L